måndag 25 november 2013

Hörnan

 Efter att ha möblerat om fanns det ett hål som i min etta som måste fyllas. Eftersom jag var i behov av nån typ av bokhylla tänkte jag mig först en vanlig hög Billy men tyckte bättre om den låga eftersom man då kan rada upp fina föremål på den. (Kan också ha berott på att den långa inte rymdes in i bilen...)
 I hyllan är det ordning (tills vidare) och den har även plats för mina svarta arkiveringslådor.


 Elefanten är en av mina senaste skatter, kostade 5 på loppis vilket jag tycker var lite väl mycket men färgen var ju mitt i prick så jag hade inget annat val än att köpa den.


Boken "Ihmisen Anatomia" är en av mina bästa fynd nånsin. En gammal vacker bok skriven av Yrjö Kajava 1922. Det bästa är nog att den innehåller gamla anteckningar och vackra bilder för en som fascineras av människokroppen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar